pátek 25. července 2014

Letní visačka

Ahoj všem! Doufám, že si všichni užíváte léto plnými doušky a tvoříte o 106. Dnes bych se s Vámi ráda podělila o novou letní mixed media visačku. Tady je malý postup, jak vznikala. Poslední dobou mám v oblibě sešívání papíru na stroji. Takže jsem visačku obšila a našila na ní menší kousek čtvrtky. Použila jsem zbytky papírů od UHK Gallery- Gaj oliwny, mají vynikající gramáž pro mixed media techniky. Nevlní se. Okraje visačky jsem trochu obrousila hranou nože. Čím má papír větší gramáž, tím více mi činí tato etapa potěšení :)


Upevnila jsem průchodku a pak už přišla na řadu kreditka s gessem. Dále modelovací pasta přes šablonu. Pak jsem dodala barevné akcenty pomocí sprejů Dylusions, cákanců akvarelkami Ecoline a černou tuší. Samozřejmě jsem nemohla opomenout natisknout pár motivů motýlků černým Archivalem.


Ozdobný rámeček jsem natřela krakelovací barvou Distress. Upekla bílého motýlka z Fima a šlo se zdobit. Prvně jsem zde použila skleněné mikro perličky. Zvolila jsem fialkový odstín a umístila je do vnitřního rámu. Pak jsem přidala malý sentiment, pár kytiček s větvičkami no a samozřejmě motýlky od Maya Road. Na závěr jsem doladila pár detailů a uvázala stužky.





Děkuji za mílé zastavení a brzy se uvidíme u dalšího mixed media projektu. Tentokráte to bude LO :)

2 komentáře: